יום שישי, 8 ביולי 2011

הבלוג של יצחק שויגר: מטס הקוטג'

שמעת מה קורה בלוד?
לא מה קורה ?
שלחו לשם מאות שוטרים בגלל המחורפנים האלו שרוצים לעשות בלגן בגלל המצור על עזה.
נו אז מה אכפת לך ?
מה זה מה אכפת ? מה אני לא אזרח? עכשיו לך תחפש שוטר היום שיכוון את התנועה. אתה מצלצל להגיד להם שיש משהו חשוד ברחוב עם פצצה מתקתקת, אתה ממתין במרכזיה שעה. אומרים לך " אם רצונך להתלונן על בעיה בתנועה תלחץ 1. אם רצונך להודיע על חפץ חשוד תלחץ 2. אם רצונך לדבר עם היומנאי בעניין אישי תלחץ 3. אם רצונך לברוח מהארץ ולברר מתי משטרת הגבולות לא במקום, תלחץ 4. ואחר כך יש פרסומות . "בא למשטרה אנחנו הכוח העולה" וכל מיני שירים כאלו. ואחר כך בסוף אומרים לך. "אנחנו מצטערים בשל המטס אין לנו כח אדם, כי שלחו את כל השוטרים ללוד תשאיר הודעה ונחזור אליך אחרי שהשוטרים יחזרו."
אתה עובד עלי, אין דבר כזה. הם מסכנים הם מטפלים בכל הצרות של המדינה ואתה סתם נטפל.
למה אתה אומר? למה מפילים את התיק על המשטרה? למה, הם עשו את המלחמה עם הערבים?צריכים לחלק את הכוחות.
מה למשל?
את התיק של ה והמטס היו צריכים להפיל על משרד ההסברה שעוד לא עובד.
מה אתה עושה צחוק? מה זה שייך להסברה?
ועוד איך שייך. מה מדינת ישראל מפחדת מאיזה מאתיים זקנים סניליים מובטלים ששונאים יהודים. מה הם קרובים של חמלניצקי ובאו לעשות פוגרום?
אתה צודק מה הם יכולים לעשות.
אני אגיד לך מה הם יכולים לעשות. הם יכולים לעשות הסברה למדינת ישראל.
מה לתת להם ג'ובים של מסבירים ? מה הם חברי ליכוד?
הרבה יותר טוב. תאר לך שבמקום שוטרים היינו אוספים אותם בחדר של ה.וי אי.פי. איפה שביבי ושרלה נחים, לפני שהם עולים למיטת הכלולות במטוס הבואינג המיוחד. דבר ראשון נותנים להם עוגות וקוטג'
איכס. מה שייך עוגות עם קוטג'?
רואים שאתה לא מבין. אם היו מקבלים את הקוטג' היקר הזה, שעם ישראל לא יכול להרשות לעצמם, הם היו מבינים תיכף ומיד שעושים להם כבוד.
נו אכלו ושתו ומה עכשיו ?
ישר לבית מלון בירושלים. היו רואים את המחירים ומתעלפים. ואז היו אומרים להם "סתאאאם הכול כלול כמו בתורכיה." לא היו משתגעים משמחה?
היו.
אחר כך לוקחים אותם ל"יד ושם" ותוקעים להם שם סיור ונאומים ושיחה עם רובן ריבלין, שהיה מרדים אותם באיזה מסה ציונית, ומספר שהוא דור שביעי בירושלים. ואז הם היו מתחילים להבין מה זה יהודי וכמה קשה לנו עם הערבים ועוד יותר עם היהודים.
איזה צרות יש עם היהודים?
הוא היה מספר להם על השנאה בין הליטאים והמזרחניקים והברסלבים והחילוניים והמתנחלים והימנים והשמאליים והחבדניקים וההונגרים והפולנים והאשכנזים והספרדים.
נו ואז.
הם היו מרחמים עלינו.
ואחרי שהם יתחילו לרחם עלינו ויזיעו כמו שצריך בגלל החום פה, היו שמים אותם באוטובוסים ושולחים אותם לעזה.
מה ממש.
כן מה רע. אולי הייתי עושה להם ביקור אצל אסירי החמאס ומבקש מהם שימסרו ד"ש לשליט כשהם מבקרים את הניה בעזה.
וגם שולח איתם את גדעון לוי ואת עמירה הס ואת יונתן שפירא ואת פיילר ושמיילר ואת כל שונאי ישראל . הייתי עוטף אותם בחבילה אחת ושולח אותם לעזה בדואר חבילות במסירה ישירה.
וואלה רעיון טוב. אפשר גם לשלוח איתם את כל צלמי הטלויזיה שישדרו את זה בשידור ישיר בסי.אנ.אנ.
אתה מבין איזה הזדמנות החמצנו פה. אם רק היו ממנים אותי לראש משרד ההסברה, עם איזה משרד מכובד ומזכירה חתיכה עם ציצים יפים, תאמין לי היה פה סדר ואף שוטר לא היה בא ללוד. כל העולם היה מריע לנו.
ואז היית מצלצל למשטרה ומקבל תשובה?
מה פתאום. הם לא עונים מהר, בגלל המרכזיה הדפוקה שלהם, כי אין להם עדיין תקציב להחליף את התוכנה, בגלל הסכסוך עם בזק, שלא שילמו להם מאז שהפריטו את "בזק."
זה בכלל משהו אחר.
אבל זאת רק דוגמא איך המדינה מתנהלת פה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה